niedziela, 2 marca 2014

Marzec 2014. Po raz pierwszy :)

Wpadłem na pomysł pojechania sobie szlakiem rowerowym R1 (Euroroute R1) - http://www.openstreetmap.org/relation/50272#map=9/53.6886/19.0311&layers=C
Jako, że PKP nie umożliwia zakupu biletu na rower przez internet, trzeba było się pofatygować na dworzec. Miałem czas i ochotę to wsiadłem na Czarną Strzałę i pojechałem na Centralny.
Kupiłem sobie bilet do Tczewa, skąd rozpocznę jazdę. Chciałem do Elbląga ale nie ma sensownego połączenia z Warszawy. Jedyny bezpośredni pociąg jedzie 9 godzin. Przez Białystok.

Czarna Strzała dostała dziś nowe opony - Schwalbe Land Cruiser 26x1.9. Fajnie się toczą. Ale wystający bieżnik ma tendencje do wskakiwania w przerwy między kostkami na ścieżkach rowerowych. Na początku jechało się trochę ciężko. Brak weekendu w tym tygodniu dał się trochę we znaki. Ale jak się rozruszałem to było już lepiej.

Wszystkiego wyszło 35 km. Niby nie dużo ale zawsze coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz