niedziela, 23 lutego 2014

Do Czerska szlakiem Wisły (prawie)

Pojechałem sobie do Czerska. Plan był aby jechać szlakiem Wisły. Nawet dało radę. Nie zawsze ale w przeważającej większości się udało :) Szlak na mapie OpenStreetMap


W drodze do Czerska nie skręciłem gdzie powinieniem :) i dzięki temu miałem fajny widok na zamek
Zamek w Czersku. Widok od ulicy Mostowej.

Po odpoczynku na czerskim rynku, gdzie wypiłem sobie ciepłą herbatkę :) przegryzioną czekoladą za krew pojechałem realizować drugą cześć planu wycieczki - zdobywanie gmin - Moje zdobycze


Dziś udało się zdobyć gminy: Prażmów, Tarczyn i Lesznowola.


Kilka zdjęć z trasy

Wieża kościoła pw. Józefa Oblubieńca NMP oraz komin z Warszawskich zakładów Papierniczych. Konstancin Jeziorna



Dystans dzisiejszy 132 km. Najdłuższa wycieczka w 2014. Jak na razie. I jedna z dłuższych w ogóle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz